piątek, 17 lutego 2012

Hobby

Pewnego dnia obudzisz się i pomyślisz, że twoje dotychczasowe życie było monotonne, szare, nudne... wówczas pomyślisz także, że chcesz coś zmienić, by twoje życie nabrało kolorów, miało sens.
Żyj Lepiej to blog osobisty, ale bliski każdemu człowiekowi. Staram się nauczyć i nauczyć czytelników, że to, co serwują nam współczesne czasy niekoniecznie musi być dobre. Staram się wzbudzić tęsknotę za tym co odeszło w zapomnienie.
Autorka: Risa

http://my-manga-koneko.blogspot.com/
Twórczość Koneko. Rysunki własnego autorstwa, często wzorowane na postaciach z mang i anime.
Autorka: Koneko

http://mruczymy.blogspot.com/
Uwielbiam koty. To moja miłość i za razem pasja. Nie rozumiem ludzi, którzy nie podzielają moich zainteresowań i uważają te cudowne zwierzęta jako największe chodzące po świecie zło. Poprzez bloga pragnę podzielić się moimi obserwacjami oraz długoletnim doświadczeniem nabytym poprzez obcowanie z kotami.
Autorka: Vero nike

http://moja-lutka.blogspot.com/
Miłość do lalek obudziła się przypadkiem. Teraz zwariowałam zupełnie. Nie ma tygodnia, w którym nie odwiedziłabym lumpeksu. Chcecie wiedzieć co tam znajduję i jak wygląda po metamorfozie? A może interesują Was ubranka mojego autorstwa? Wszystko w rozmiarze XXXS.
Autorka: Elfaba

http://kota-paczy.blogspot.com/
Rupieciarnia - czyli zbiór rupieci przeróżnej treści, które wypłynęły z mojej głowy.
Autorka: Writerka

http://monika-photo.blogspot.com/
Fotografia - z greckiego oznacza po prostu malowanie światłem. W praktyce też tak to wygląda, ale... Nic z tego, więcej dowiecie się odwiedzając bloga. Znajdziecie tam również zbiór prac mojego autorstwa, jak i wiele ciekawostek dotyczących technicznej strony tej dziedziny sztuki.
Autorka: Monia

Przegląd popkultury to, jak sama nazwa wskazuje, blog poświęcony ogólnie rozumianej popkulturze. Będę pisała o tym, co interesuje mnie najbardziej, czyli filmach, serialach, książkach, muzyce… czasem zabłąka się tutaj też tekst na temat dram, anime albo mang. Zdarzy mi się pisać pseudorecenzje, będące raczej zbiorem przemyśleń i wrażeń na dany temat, innym razem spróbuję przedstawić jakiś motyw albo postać występującą w popkulturze, a kiedy indziej wrzucę tu coś, co po prostu przypadło mi do gustu.
Autorka: Lexi

http://hangukismylife.blogspot.com/
Mój blog to typowy misz-masz. Znajdziesz na nim wszystko, co związane z Koreą Południową. Od ciekawostek, przez przepisy dań azjatyckich, naukę języka koreańskiego, po recenzje filmów, seriali i kosmetyków z Korei. Zapraszam!
Autorka: Kang Hyemi

http://pamietnikjezdziecki.blogspot.com/
Kocha konie a szczególnie tego jednego. Na moim blogu opisuję naszą współpracę. Dzielę się zdjęciami i filmikami z terenów, treningów, zawodów. Zapraszam wszystich miłośników sportu i zwierząt!
Autorka: Dominika K.

http://toksykologiamabloga.blogspot.com/
Trucizny, śmierć, prosektorium, ksenobiotyki, dla niektórych to hasła z trzymających w napięciu thrillerów, dla nas część przyszłej pracy. Blog prowadzony przez studentów chemii i toksykologii sądowej dla każdego – od maturzystów pragnących do nas dołączyć po pasjonatów książek kryminalistycznych. Piszemy o wszystkim co nas otacza i interesuje, zapraszamy do naszego, nie do końca normalnego, świata. Gwarantujemy, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Autor: Toksykologia sądowa

http://najskromniejszy.blogspot.com/
Fotografie i felietony. Z życia młodego fotografa-amatora. O zdjęciach i codzienności. Tej wkurzająco poważnej i niepoważnie denerwującej.
Autor: Najskromniejszy

Blog zawiera głównie avatary ze znanymi osobistościami polskiego jak i zagranicznego show-biznesu. Głównie w rozmiarach 200x320, jednak w specjalnej zakładce można zamówić grafikę w konkretnym rozmiarze. Nie robię napisów na avatarach, podpisów, crackshipów, nagłówków, szablonów czy gifów. Zwykłe, proste avatary, których w przypadku blogów z opowiadaniem można użyć w zakładce z bohaterami.
Autorka: Faye

Zaczęło się w sumie normalnie. Podstawówka, pierwsze bazgroły, pierwsze połamane kredki i ołówki. Rysowanie podbiło moją duszę oraz serce. Prócz tego uwielbiam pisać i marzyć, jak myślisz, do czego mnie to zaprowadzi? Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej i otrzymam od Ciebie rady, a także propozycje tego, jak mogłabym "upiększać" swoje prace. Zapraszam! Postaram się pokazać Ci świat widziany moimi oczami.
Autorka: Tiny Drug

Blog muzyczny poświęcony szeroko pojętym brzmieniom rockowym, metalowym, etnicznym i alternatywnym.
Autorka: Firaga


Obserwatorzy