piątek, 27 lipca 2012

Konkurs - zgłoszenia


Witam Was serdecznie.
Zgodnie z wynikiem przeprowadzonej wcześniej sondy, zostanie przeprowadzony na Rejestrze konkurs z okazji jego drugich urodzin. Wypadają one dopiero siedemnastego września, ale z Elfabą stwierdziłyśmy, że lepiej przeprowadzić go wcześniej, bo później dla większości zacznie się szkoła i czas wolny znacznie się ograniczy.
Wielu z Was twierdziło, że poprzedni konkurs był za trudny, dlatego teraz coś dużo prostszego, co każdy potrafi, a mianowicie tematem jest opis przedmiotu.
Konkurs jest oczywiście dobrowolny i nikogo nie zmuszam do udziału.
Krótko o zasadach.
Do konkursu mogą zgłosić się osoby, które należą do Rejestru. Jeżeli zgłosisz swój blog w trakcie trwania zapisów nic nie stoi na przeszkodzie w zgłoszeniu.
Wszyscy uczestnicy zostaną losowo podzieleni na mniejsze grupy w zależności od ilości chętnych. Każdy uczestnik będzie miał do napisania krotki opis przedmiotu (w granicach od 250 do 300 słów) np. koszyk jabłek. W całej reszcie pozostawiamy dowolność, jedynie nie chcemy patosu (podniosły styl) i długaśnych, bezsensownych wstępów zajmujących połowę limitu.
Nagrodą w każdym pojedynku będzie umieszczenie bloga zwycięzcy na dwa tygodnie w polecanych. Prace wszystkich uczestników będą publikowane na Rejestrze. Wszystkie ukażą się 17 września.
Zgłoszenia będą przyjmowane do 8 sierpnia tylko pod tym postem. Będzie on widoczny przez ten czas na stronie głównej. W komentarzu prosiłabym o podanie nicku i adresu bloga.
Lista uczestników i podział na grupy z podaniem motywów pojawi się  10 sierpnia, a termin wysłania to 1 września. Myślę, że to wystarczająco dużo czasu.
Bardzo gorąco zachęcam wszystkich do zgłaszania.
Wszelkie pytania proszę zostawiać pod TYM postem.

Uwaga! Postaram się poinformować wszystkich, jednak jeżeli wkurzę się na nadmierną ilość kodów z obrazka, to te osoby informacji nie uzyskają. Lojalnie ostrzegam, że gdy ktoś zatytułował spamownik np. stado reniferów, to nie będę bawić się w szukanie.

61 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, a co!
    http://szkolny-klub-zloczyncow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może poprzedni konkurs był trudniejszy, ale chyba ciekawszy z tego co wyczytałam, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawszy, bo w końcu było to opowiadanie, ale tyle się nasłuchałam, że tym razem postanowiłam iść na rękę, bo skończyłoby się jak ostatnio.
      Ale i tak jestem ciekawa rezultatów ;)

      Usuń
  3. Ja tam się jeszcze zastanowię, ale prawdopodobnie tez się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, raz kozie śmierć, nie? :D Zgłaszam się! :D
    wiecej-niz-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zgłaszam i mam nadzieję, że tym razem uda mi się napisać ;)).
    http://marmurowe-serce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się w wielką chęcią :).
    Ostatni-oddech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się:D najwyżej się zbłaźnię:D
    http://nadludzkie-istoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, może się czegoś nauczę :D
    anymira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że się zgłaszam :) Świetny pomysł.
    www.szepty-polnocnego-wiatru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Opisać ciekawie przedmiot to też wcale nie taka prosta sprawa ;)Ale z chęcią spróbuję :)
    Fleur De Lys
    http://dzieci-z-wrzosowiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :D

    http://sztormy-uczuc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, kurcze... te wakacje to dla mnie tragiczny termin, bo mam całe zawalone praktykami i jestem trochę odcięta od cywilizacji, ale z chęcią wzięłabym udział w tym konkursie. A co tam, wezmę:P
    Nick: She
    Adres: http://historie-ze-starych-kronik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick : Ihatemybody
    Adres : http://plan2miesiecy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nick: Hakuna
    Adres: spalone-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, ja co prawda nie chcę się zgłosić do konkursu (nie sądzę, abym dała radę, opisy są moją pietą achillesową), ale chciałabym zgłosić zmianę adresu.
    Wcześniej brzmiała ona: zniwiarz-zla.blog.onet.pl (kat. fantastyka - horror), teraz jest to: zniwiarz-zla.blogspot.com
    Byłabym wdzięczna, gdyby dało się to u was zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm.. coś mi strzeliło do głowy i postanowiłam jednak się zgłosić ;>

    Clary Black
    venatores-straznicy-swiatow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra, ja też się zgłoszę, raz kozie śmierć, jak to mówią ^^
    http://legenda-dnia-i-nocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie brałam udziału w takim konkursie, a że mówią, że trzeba próbować nowych rzeczy, to spróbuję, a co!

    Miękko się nazywam, a blog: ensamme.blogspot.com.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Więc i ja się zgłoszę ^^

    Kornelia
    http://goniacy-za-sloncem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłoszę się i ja. Zapewne będę sam, jeśli chodzi o męską sferę, ale co tam. Mam nadzieję, że jakieś mroczne przedmioty też się pojawią.
    Nick: Bloody Scissors
    Adres: www.arkana-czarnej-damy.blogspot.com
    (zgłoszenie do rejestru już napisałem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka blogów chłopaków w Rejestrze figuruje, ale jak na razie żaden się nie zgłosił.
      A przedmioty, to chwilowo jeszcze kwestia do omówienia. Na razie mamy dwa pewniaki.

      Usuń
  21. Cóż, chyba spróbuję swoich sił w konkursie.
    Nick: Animi
    Blog: mowa-snow.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie. Zgłaszam się, to jest pewne, ale czy jest możliwość w razie wygranej promowanie mojego konta na deviantArta? Do bloga siadam raz na ruski rok i szkoda by było, gdyby inni wchodzili na niego, a spotkałoby ich wielkie rozczarowanie, gdy po dwóch miesiącach nadal nie ma notki. I jest jeszcze kwestia ilości słów: nie umiem określić ilości, bo i w Wordzie nie siedzę za długo, a liczyć mi się ich szczerzę nie chce. Czy coś by się stało, gdyby było ich mniej lub więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście istniałaby taka możliwość, jednak jak napisałam w informacji do konkursu mogą zgłosić się tylko osoby, których blogi należą do Rejestru. Z tego, co kojarzę, Twoje się w nim nie znajdują, więc jeżeli zgłosisz je, nie będzie problemu.
      Word sam liczy słowa. Wystarczy zaznaczyć i na dole pojawia się licznik. Myślę, że wyjaśnię to, gdy podam grupy.

      Usuń
    2. Wiem, wiem, właśnie zbieram się w sobie, by wykrzesać choć odrobinę weny na napisanie opisu, a ona coś kapryśna się stała.
      Dziękuję za pomoc.

      Usuń
  23. Chciałabym się zgłosić. :)
    Cuddly - martwe-przedstawienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaryzykuję, a zgłoszenie do rejestru już napisałam.
    Locofuego - scenariusz-smierci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.
    Dama ze szczurem - prezent-dla-charliego.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się. Czas chyba się wypróbować, a temat wygląda całkiem zachęcająco ;)
    Shady Blade z www.black--steed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się.
    Avia Tinar - http://blagajac-o-smierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej.
    Nie wiem, gdzie to napisać, byście odczytały, więc napiszę tutaj.
    W kategorii fantastyka: fantasy macie mój blog Krwawy rytuał (mniej więcej pośrodku całego postu). Czy możecie zmienić link z http://krwawy-rytual.blog.onet.pl/ na http://krwawy-rytual.blogspot.com/ ? Można powiedzieć, że przeniosłam bloga ;) z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, od razu informuje, że to nie jest zgłoszenie do konkursu, ale tylko drobna aktualizacja. Mianowicie, zmieniłam adres bloga. Wcześniej brzmi on: www.kochaj-mnie-draco.blogspot.com, teraz: www.echo-naszych-slow.blogspot.com (tematyka FF potterowskie, czasy Harry'ego Pottera). Bardzo proszę o zmianę w rejestrze.
    Serdecznie pozdrawiam, Panna Nikt.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyczuwam, że szanse mam marne, jednak nie zaszkodzi choć spróbować. ;)
    Zgłasza się Imloth z http://na-rozstajach-drog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja także chciałam poinformować,iż blog www.ironie-du-sort.blog.onet.pl zmienił nazwę na www.ironie-du-sort.blogspot.com ( tematyka ta sama co przedtem - obyczajowe). Także będę posługiwać się teraz nickiem : Panna_Kreatywna

    Pozdrawiam i przepraszam za utrudnienia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawiesiłam Więzy-Krwi.blogspot.com dlatego możesz usunąć z rejestru :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym się zgłosić: smirek z http://q87-4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się.
    Nick: Changed
    Blog: diathesises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałam poinformować, że blog http://widmo-przeszlosci.blogspot.com/ przestał istnieć. Umieszczony został on w rejestrze w kategorii FF - Inne. Coby nie robić niepotrzebnego bałaganu, proszę o jego usunięcie z Rejestru.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    Nick: Minnie
    Blog: w-pyl.blogspot.com

    PS. Miałabym małą prośbę. Nie wiem, o czym myślałam, składając do was zgłoszenie, ale w opisie napisałam źle imię bohaterki ;) Dałoby się zmienić? Właściwie imię brzmi Greta, a nie Gerda.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się.
    Nick: Laurel
    Blog: z-otchlani-umyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam
    Na początek napiszę, że do konkursu się nie zgłaszam. Chciałam tylko poprosić o usunięcie mojego bloga: martwa-nadzieja.blogspot.com z rejestru. Jest to kategoria Fan fiction, a podkategoria Manga i anime. Z góry za to dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, chciałabym się zgłosić do konkursu. :)

    Fedora, une-crime-parfait.blogspot.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. "Nagrodą w każdym pojedynku będzie umieszczenie bloga zwycięscy na dwa tygodnie w polecanych."
    "zwycięscy"? A fe! Nieładnie tak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. A tam, zgłaszam się!

    Aura, sekret-kruka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Janelle, proszę o usunięcie z rejestru mogila-smoka.blog.onet.pl, gdyż nie będzie on dalej prowadzony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się,
    Leszczyna z www.cmentarz-mojej-autonomii.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli to nie problem, mogłabym prosić o skorygowanie opisu opowiadania przy najbliższej okazji? Będę wdzięczna.

    Psychologiczne/Eskapizm
    Nicolas oddaje się ucieczce do Stanów, która ma sprawić, że poczuje się wolny. Na jego decyzję wpływają wydarzenia z przeszłości, kiedy również starając się zaznać uczucia wolności, stoczył się na samo dno… Uzależnienie miało śmiertelne skutki dla jego współlokatora, który stał się z perspektywy również jedynym prawdziwym przyjacielem. Nicolas, nie potrafiąc inaczej wyswobodzić się z poczucia winy, postanawia uciec. Czy tam, dokąd zmierza, będzie w końcu szczęśliwy? Czy ktoś taki jak on – zarozumiały, arogancki ignorant – kiedykolwiek zazna szczęścia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być tak:

      Nicolas oddaje się ucieczce do Stanów, która ma sprawić, że poczuje się wolny. Na jego decyzję wpływają wydarzenia z przeszłości, kiedy również starając się zaznać uczucia wolności, stoczył się na samo dno… Uzależnienie miało śmiertelne skutki dla jego współlokatora, który stał się z perspektywy czasu również jedynym prawdziwym przyjacielem. Nicolas, nie potrafiąc inaczej wyswobodzić się z poczucia winy, postanawia uciec. Czy tam, dokąd zmierza, będzie w końcu szczęśliwy? Czy ktoś taki jak on – zarozumiały, arogancki ignorant – kiedykolwiek zazna szczęścia?

      Wybacz za nieuwagę.

      Usuń

Obserwatorzy