środa, 8 sierpnia 2012

Aktualizacja (13)


Przeziębiona jestem, pisać mi się nie chce na mojego bloga, więc postanowiłam nieco wcześniej zrobić aktualizację, bo przez moją nieobecność trochę się tego uzbierało.
Jutro rusza maszyna losująca w konkursie, więc oficjalne grupy pojawią się planowo dziesiątego lub jutro wieczorem, jeżeli dam radę. Wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani. Informuję też, że dzisiaj do dwudziestej czwartej można się jeszcze zgłaszać.
Nowe posty w okolicach soboty.

Blogi dodane do Rejestru:


5 komentarzy:

  1. Faktycznie, dużo tego. Że też Ci się chciało XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam wyjścia, a im wcześniej tym lepiej. Dzisiaj wchodzę i kolejne pięć zgłoszeń się uzbierało, a czasem ledwo do siedmiu na tydzień dochodzi.

      Usuń
    2. Coraz więcej blogów powstaje, a Rejestr jest już prawie na każdym w linkach. To jest powód do dumy, Kochana :D

      Usuń
    3. Cieszę się z tego ;)
      Mam tylko nadzieję, że większość z tych nowych blogów to nie są wakacyjne słomiane zapały, które później tylko bałagan robią.

      Usuń
    4. Ano właśnie, współczuję, kiedy będziesz musiała sprzątać o.o

      Usuń

Obserwatorzy