piątek, 24 sierpnia 2012

Avengers

Ellie nękają koszmary i jest tylko jeden sposób, aby temu zaradzić. Tylko jeden człowiek, a raczej pół Bóg jest w stanie zapanować nad jej emocjami, mocą i snami.
Autorka: Vinterry Hayakawa

http://patka-pisze.blogspot.com/
Nancy Choll to nastoletnia członkini grupy Avengers. Znalazła się w niej z powodu swojej mocy, nad którą nie ma zbyt dużej kontroli. Gdy Avengersi dowiadują się, że mroczny brat Thora powrócił na Midgard w celu doszczętnego zniszczenia planety, wysyłają dziewczynę do Kłamcy, by zyskać na czasie i przygotować się do starcia. Nancy blokuje moce Lokiego swoją obecnością, musi więc znaleźć sposób, by być ciągle blisko niego. I ma do siebie o to pretensje.
Bo jak można zakochać się w Kłamcy?
Autorka: Rish

http://opowiadaniafilmowe.blogspot.com/
Podniosłam z ziemi jeden nabój i poczułam znajomy
zapach, który zmroził mi krew w żyłach, tojad ta roślina jest dla nas szczególnie niebezpieczna, dodana do naboju nie pozwala się zregenerować, osłabia, powoduje halucynacje, a przy długim kontakcie prowadzi do śmierci. Nawet nie zauważyłam, kiedy w nerwach, częściowo się przemieniłam, skórę na twarzy miałam pokrytą futrem, wyrosły mi kły i pazury. Czułam jeszcze jeden zapach, który już doskonale rozpoznawałam, Loki, był tutaj zaraz po walce i teraz też tu jest, znów pojawił się znikąd, stał przede mną i z zadowoleniem rozglądał się po salonie, który teraz przypominał bardziej pobojowisko, a jeszcze kilka godzin temu, był to dom pełen bliskich mi osób.
-To ty, prawda? To twoja wina. - Mówiłam spokojnie, chociaż ze złości miałam ochotę wbić mu pazury w gardło.
- Częściowo to w sumie tak.
- Jak? Ci ludzie raczej nie byli twoimi przyjaciółmi.
- Wystarczyło jednemu podsunąć parę informacji, to że się wtedy przemieniłaś trochę pomogło. Przyszli więc w poszukiwaniu złodzieja o dziwnych zdolnościach i znaleźli paru innych.
Znów zostałam sama, tak jak w dniu, gdy zmarła moja babcia, nie miałam nikogo, komu mogłabym zaufać, po raz kolejny musiałam radzić sobie sama. Widziałam tylko osobę odpowiedzialną, za to co się stało. Spojrzałam mu w oczy, przelewając w to spojrzenie cały mój gniew i nienawiść do niego.
Autorka: Anonim

http://rehabilitation-by-avengers.blogspot.com/
Ivy Stone to osiemnastoletnia dziewczyna, amerykańskiego pochodzenia. Może i wygląda na zwyczajną, ale w rzeczywistości jest wyjątkowa. Ma nadludzkie moce, ale jej unikatową zdolnością jest przewidywanie ruchów przeciwnika, lecz w czasie walki musi być zachowany kontakt wzrokowy. Mimo iż ma zadatki na bohatera, to jej przeszłość sprawiła, że ma konflikt z prawem. W policyjnej kartotece ma sporo przewinień, a co gorsza uczestniczy w nie legalnych walkach. Nie pomaga jej to, iż jest córką dyrektora Organizacji S.H.I.E.L.D. Zdesperowany ojciec przez zachowanie swojej wychowanki, prosi grupę "znajomych", by ją naprostowali. Zadanie wydaje się być łatwe, lecz Ivy nie raz może dać popalić swoim opiekunom. Z czasem dziewczyna otworzy się na swoich "opiekunów", a oni bliżej poznają ją. Niestety na superheroskę czekać będzie długa i bardzo kręta droga do poprawy. Zwłaszcza, że na jej drodze pojawi się człowiek o podobnej umiejętności co ona sama.
Autorka: KarasuKage

http://alice-keyd.blogspot.com/
Alice Keyd urodziła się z mocami. Pewnego dnia nieszczęśliwie wpada pod samochód i trafia do szpitala. Tam odkrywa, że jej prawdziwym ojcem jest nie kto inny jak Tony Stark. Będąc córką Iron Mana poznaje Avengers i postanawia wybrać się na jedną z ich misji, oczywiście bez ich zgody. Na niej odnajduje osobę, której szuka, ale czy sama da radę kłamcy ? Czy jej własna misja skończy się na zwykłej walce ? Jedno jest pewne nie wszystko pójdzie po jej myśli.
Autorka: Alice Keyd

http://zaufaj-kochaj-walcz-loki.blogspot.com/
Victoria dołącza do Avengersów. Nie wie nic o tym, co działo się w Nowym Yorku. Pewnego dnia Thor - bóg piorunów, prosi Avengersów o pomoc. Wszyscy udając się do Asgardu, aby tam pokonać nowego wroga. A tam spotykają… Lokiego, który wcale nie siedzi za kratami, jak powinno być. Wszyscy są oburzeni, tylko niczego nieświadoma Victoria daje mu czystą kartę.
Jednakże bóg kłamstw jest zdradziecki, a Victoria zaczyna go poznawać. Zaczyna poznawać tego prawdziwego Lokiego.
Czy pomiędzy nimi powstanie coś więcej? A może Loki ją tylko wykorzystuje?
A przede wszystkim: Kim tak naprawdę jest Victoria?!
Autorka: Karla Pisarka

http://opowiadaniazmidgardu.blogspot.com/
Historia I
Angelika Romanoff, nazwisko mówi samo za siebie. Agentka T.A.R.C.Z.Y. z tajemniczą przeszłością. Ponadludzkie zdolności do wpakowywania się w tarapaty i naprawiania błędów. Może czas, aby pewien bóg kłamstw oduczył ją pochopnych wyborów?
Historia II
Diana Laufeydittri, przygarnięta Jotunka, wojowniczka. Co poświęci, by osiągnąć swoje cele? Na pewno nie mało. Lecz jej życie nie jest usłane różami. Po śmierci brata porzuca wszystko, rozpoczyna nowe życie.
Historia III
Sophie Gold, studentka z zamiłowaniem do kawy i mitologi. Pechowiec zawsze trafiający na najgorsze. A może na najlepsze? Nagłe zdarzenie odmienia jej życie, niekoniecznie na lepsze.
Autorka: Candy Drottning


Obserwatorzy