sobota, 11 sierpnia 2012

Konkurs - tematy


Witam Was serdecznie.
Do konkursu zgłosiło się 31 osób. O kilka zgłoszeń mniej niż ostatnio, dlatego tym razem podział na sześć mniejszych grup.
Ostateczny termin wysłania prac upływa pierwszego września. Proszę wysłać je na maila: jaenelle@op.pl jako załącznik lub w treści wiadomości. Prosiłabym także o napisanie w nagłówku pracy adresu bloga i nicku autora.
Limit słów 250 – 300. Dopuszczalne odchylenia plus minus pięć procent w obie strony. Większych odchyleń nie przyjmujemy.
Wszystkie nadesłane prace zostaną opublikowane na Rejestrze w drugie urodziny, czyli siedemnastego września.
W opisie przede wszystkim liczy się pomysł i ciekawe przedstawienie ogółu. Poprawność również jest  ważna, ale na dalszym planie. Przypominam, że nie ma w opisie być patosu i długich wstępów i zakończeń zawierającej połowę limitu słów.
Jak poprzednim razem prace oceniamy razem z Elfabą.

Aby nie było problemu z liczeniem słów (chociaż na maturze i tak trzeba to robić), to zamieszczam krótką instrukcję jak robić to w edytorach tekstu.
Word. Gdy zaznaczy się tekst, u dołu widać liczbę wyrazów. Ewentualnie prawym klawiszem myszy na plik -> właściwości -> szczegóły.
Office. Prawym klawiszem myszy na plik -> właściwości -> statystyka dokumentu.

Czas uruchomić maszynę losującą :)

Grupa 1
Przedmiot: strój balowy

Uczestnicy:
                - Imloth
                - Luthien
                - Ihatemybody
                - Shady Blade
                - Locofuego

Grupa 2
Przedmiot: słoik ogórków

Uczestnicy:
            - smirek
                - Aura
                - Lukrecja Moon
                - Fedora
                - Bloody Scissors

Grupa 3
Przedmiot: pluszowa maskotka

Uczestnicy:
            - Savannah
            - Minnie
            - Clary Black
            - Laurel
            - Animi
              - Kryształowy Anioł


Grupa 4
Przedmiot: bombonierka

Uczestnicy:
            - Changed
      - Martyna brak
        - Hakuna
        - Emilyanne
        - Leszczyna


Grupa 5
Przedmiot: bukiet kwiatów

Uczestnicy:
            - Naczelny Złoczyńca
                - Miękko
                - Avia Tinar
                - Kornelia
                - Shy

Grupa 6
Przedmiot: koszyk piknikowy

Uczestnicy:
            - Cuddly
                - She
                - Fleur De Lys
                - Dama ze szczurem
                - xxx


Wszystkim uczestnikom życzę dużo weny i ciekawych pomysłów.
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pytania, to proszę pod TYM postem.

41 komentarzy:

  1. Do kiedy oddajemy opisy?
    Chyba jestem ślepa i nigdzie nie widzę daty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pierwszego września, w drugim akapicie było. Chyba pogrubię, aby było lepiej widać.

      Usuń
  2. To mamy opisać w różny, ciekawy sposób przedmiot, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dlatego podany jest tylko przedmiot, a cała reszta zależy już tylko i wyłącznie od autora.

      Usuń
  3. No i dobra, opis wysłany:)
    Szkoda tylko, że nie dostałam stroju balowego, ale co tam, bombonierka też jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WYSŁAŁAŚ?! Kurczaki, jak to możliwe?

      Usuń
    2. Ja też jestem pod wrażeniem.

      Usuń
    3. Ja też wysłałam. :D
      Stwierdziłam, że lepiej napisać teraz, później albo mnie leń złapie, albo zapomnę i tyle będzie z konkursu. >D

      Usuń
    4. Dokładnie. Nie miałam nic do roboty, a teraz mam całe dnie zawalone, więc bym nie napisała. A tak już dawno wysłane:)

      Usuń
  4. Czy opis może zawierać też, że tak to nazwę, kontekst historyczny? Albo krótki, mikroskopijny wręcz dialog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostawiam to do własnego uznania. Jeżeli pasuje to do całości i sądzisz, że tak będzie dobrze, to może być.

      Usuń
  5. Oo, jak pięknie, lepszego tematu chyba nie można sobie wyobrazić :3 Tylko teraz pozostaje mi się pogłowić ze dwa dni, jak zacząć, żeby było ciekawie... i z górki XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając tematy, miałam dziką nadzieję nie znaleźć się pod żadną suknią balową czy pod bukietem kwiatów... >.< Jednak mam szczęście, ogórki kiszone! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stroju balowym zawsze pozostawała jeszcze alternatywa ubioru męskiego ;)

      Usuń
    2. Hm, to kwestia nazewnictwa ubrań. Ostatnio dante mnie oświeciła, że to coś, co się przewiązuje na udzie, co się zakłada na studniówkę i co postać z artu w moim szablonie ma na nodze, to podwiązka. XD
      Myślę, że męski ubiór w niczym by nie pomógł. ewentualnie sprawił jeszcze więcej problemu. :P

      Usuń
  7. Słoik ogórków? Akurat trafił się mój największy wróg. No trudno, może jakoś się z tym uporam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem zadowolona ze swojego tematu ^ ^ Bombonierka - może być! Podziwiam tylko przeciwniczkę, która po godzinie od dodania tematów konkursu miała już napisany opis - znając życie, ja zanim wymyślę, jak chce, aby mój opis wyglądał, to minie parę dni ^ ^
    Wiem, że Fedora zadała już to pytanie, ale powtórzę, bo przezorny zawsze ubezpieczony:
    Czyli mogę wrzucić do swojego tekstu dialog, jeśli będę uważała go za niebędny? ;)
    Pozdrawiam,
    Leszczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam te dwie osoby, które wysłały już prace. Ale jestem typem robiącym wszystko na ostatnią chwilę, więc może stąd to zdziwienie ;)
      Może być. W regułach pisałam czego nie ma być, reszta pozostaje do własnej interpretacji.

      Usuń
  9. Chciałabym poinformować, że blog cień-prawdy nie istnieje.
    Kategoria kryminalne.
    Z góry dziękuję za usunięcie i przepraszam za kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, praca gotowa, ale wyszła mi z tego taka jakby krótka historyjka. Czy to dopuszczalne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam wyżej pozostawiam to do własnej interpretacji. Pisałam, czego ma nie być, cała reszta jest dopuszczalna i zależy od koncepcji autora.

      Usuń
  11. Rozumiem, że jeden uczestnik może wysłać tylko jeden opis, tak?

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoik ogórków! Lepszego tematu chyba nie ma :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Poprawiłam już, wybacz błąd. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy nie uważacie, że szablon główny jest ciut za duży? No dobra, więcej niż ciut. Jest to naprawdę ciężkie do połapania co chwilę machać dolnym suwakiem. A wystarczyło zmniejszyć tę walizkę, a by było nawet więcej miejsca na pole tekstowe. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto musi sunąć suwakiem ten musi, ja nie mam takiego problemu :D

      Usuń
    2. Tak jak pisała emilyanne wszystko zależy od szerokości monitora. Wiadomo, że wszyscy nigdy nie będą widzieć idealnie. Mój ma standardową wielkość i mam jeszcze długie boczne marginesy.

      Usuń
  15. Witam, chciałam poinformować o zmianie nicku. Uprzednia "Panna Nikt" od dziś podpisuje się jako "Dama Kier".
    FF potterowskie, http://byc-huncwotem.blogspot.com (czasy Huncwotów), http://echo-naszych-slow.blogspot.com (czasy Harry'ego Pottera).
    Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam poinformować, że zmieniłam szablon na blogu slowami-swiat-malowac.blogspot.com (Zbiory opowiadań). Prosiłabym o zmianę ikony, czy jak to się tam nazywa :D Z góry dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienię w okolicach piątku, gdy będę linkować obrazki do nowej aktualizacji.

      Usuń
  17. Ja także zmieniłam szablon na blogu: http://nadludzkie-istoty.blogspot.com
    Fantastyka -> Horror.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosiłabym o zmianę nicku w Grupie 3 oraz blogu (Ostatni oddech > FF > Gwiazdy i Fani) Psyche - Savannah :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem, że wszystkie prace ukażą się dopiero 17. września, ale czy wyniki w poszczególnych grupach będą może publikowane wcześniej, jak podczas poprzedniego konkursu?

    Pozdrawiam,
    [une-crime-parfait]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się nad tym nie zastanawiałam. Możliwe, że tak zrobię, szczególnie, że tym razem sprawdzanie wszystkiego zajmie mniej czasu.
      Jeżeli któreś wyniki zostaną opublikowane, to uczestnicy zostaną poinformowani.

      Usuń

Obserwatorzy