poniedziałek, 17 września 2012

Drugie urodziny



Dwa lata temu Charmer założyła Rejestr (przynajmniej tak wskazują dane na Onecie) w celu katalogowania blogowych opowiadań. Ja przejęłam go na początku tego roku. Za bardzo nie wiem, co działo się na nim w tamtym czasie, bo trafiłam na niego, gdy zbliżał się do swojej pierwszej rocznicy.
W każdym razie Rejestr zdążył od tamtego czasu przenieść się na blogspot i tematyka katalogowanych blogów rozszerzyła się także o inne twory literackie nie będące opowiadaniami.
Na chwilę dzisiejszą w katalogu znajduje się 413 blogów, co wydaje się całkiem dobrym rezultatem. Najwięcej jest ff potterowskich (95) i opowiadań fantasy (85) i z tego, co zaobserwowałam, to właśnie te kategorie cieszą się najczęstszymi odwiedzinami. Byleby tak dalej ;)

Co do konkursu, to ostatnio miałam trochę na głowie w związku z uczelnią i zapisami na kursy w semestrze zimowym i nie wyrobiłam się ze wszystkim. Dlatego dzisiaj zamiast trzech pozostałych grup zostanie opublikowana jedna. Pozostałe dwie do tej środy włącznie. Przepraszam uczestników, którzy czekają i mam nadzieję, że to zrozumiecie i te dwa dni zwłoki nie stanowią dla was problemu.

3 komentarze:

  1. Gratuluję tak długiego stażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję również. Życzę chęci oraz motywacji do dalszego prowadzenia rejestru :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy