piątek, 25 stycznia 2013

Aktualizacja (37)



Na początek kilka ogłoszeń. Po pierwsze, następnym razem wszystkie zgłoszenia z błędnym adresem lub jego brakiem będę ignorować i usuwać. Mam dość zastanawiania się, co autor miał na myśli i gdzie zapomniał wpisać myślnik.
Postanowiłam też podzielić kategorię manga i anime na poszczególne fandomy. To ułatwi przeglądanie i te pojedyncze blogi nie należące do kategorii Naruto nie zginą w tłumie. Swoją drogą zastanawiam się ciągle, dlaczego to właśnie ten tytuł jest aż tak popularny.

Blogi dodane do Rejestru:

6 komentarzy:

  1. Witam! Czy da się przedłużyć to śliwkowe tło w kategorii fantasy? Bo w pewnym momencie ono się kończy i źle się czyta :)
    I dziękuję za dodanie mojego bloga do rejestru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło jest ustawione tak, aby się dostosować. Ja widzę je na całej długości. Prawdopodobnie masz jakiś problem z kartą graficzna, rozdzielczością lub czymś w tym stylu.

      Usuń
  2. Baaardzo dziękuję, za dodanie mojego bloga do rejestru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za dodanie bloga do rejestru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. zastanawiam się co to ta Edycja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edycja to blogi, które dodałam do Rejestru wczoraj, aby mieć mniej roboty w przyszłym tygodniu, bo teraz znalazłam trochę czasu.

      Usuń

Obserwatorzy