piątek, 15 lutego 2013

Aktualizacja (40)



Blogi dodane do Rejestru:

11 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za dodanie Rozdartej Duszy do Rejestru ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję za dodanie do "rejestru" ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za dodanie do Rejestru. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za dodanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :)
    zgfłosiłam sie,mój komentarz został usuniety a nie zostałam dodana do rejestru, to przeoczenie czy coś jest nie tak ?
    dodałam was do siebie do linków :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak się stało, to znaczy, że w zgłoszeniu zabrakło hasła.

      Usuń
  6. Dziękuję za dodanie mojego bloga do Rejestru :3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja będę wielce oryginalna i... podziękuję za dodanie do rejestru <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) Mam pytanko: Mój blog http://buntownik-baryka.blogspot.com/ pojawił się w nowo dodanych blogach, jednak nie ma go w podanej przeze mnie kategorii "Historyczne". Szukałam we wszystkich innych możliwych kategoriach, ale nigdzie go nie ma. Nie wiem jaka jest tego przyczyna.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog został dodany do kategorii fanfiction/Przedwiośnie, ponieważ jest to opowiadanie pisane na podstawie powieści Żeromskiego.

      Usuń

Obserwatorzy