piątek, 25 lipca 2014

Słodki Flirt

Zwykła nastolatka z niezwykle porąbaną przeszłością. A kto to taki?
To ja.
Raven Shanon.
Dopiero po przyjeździe w nowe miejsce, zaczynam wszystko od nowa. Ale przeszłość zbyt się do mnie przywiązała, by tak mnie teraz zostawić.
Wszystko powróci.
Cały ból. Cale cierpienie. Cały strach.
Dawne życie nie da o sobie zapomnieć za żadną cenę.
Nawet za cenę życia, które wbrew pozorom nie tak łatwo stracić.
Autorka: Let is Die

http://slodki-pamietnik-i-slodki-sekret.blogspot.com/
Nowa szkoła, nowe miasto i nowe znajomości, a może i nowa miłość... Renn to tajemnicza dziewczyna, jej bogaci rodzice rozwiedli się, mimo dużych pieniędzy i ogromnego domu postanowiła wyprowadzić się daleko od ojca i podjąć pracę. Razem z trzema psami i motorem oraz zamiłowaniem do czarnego wygląda na zimną i oschłą, ale jaka jest naprawdę ?
Autorka: Fochatka

http://mozesz-wiecej.blogspot.com/
Lily po dramatycznych chwilach zwątpienia w cały sens istnienia, wraca do życia i razem z bratem zaczyna wszystko od nowa i wiedzie w miarę spokojne życie. Ale czy ten spokój będzie trwał wiecznie? Nie. O to można być pewnym. Mówi się, że swojego przeznaczenia nie można zmienić, ale czy Lily pogodzi się z tym co szykuję jej los, z tym co zostało jej przepowiedziane dwieście lat temu? Czy może jednak pójdzie własną ścieżką nie zważając na słowa innych? Każda podjęta przez nią decyzja będzie miała swoje konsekwencje. Czy miłość, która nie ma prawa bytu weźmie górę, czy może jednak Lily pogodzi się z faktem, że nie można mieć wszystkiego? Pytań jest wiele, a tak mało odpowiedzi.
Autorka: I believe

http://kochaj-albo-rzuc-slodki-flirt.blogspot.com/
"Cześć, jestem Elena. Elena Moore. Niedawno przeprowadziłam się do mojej cioci Aghaty. Mieszkamy razem w domku, moi rodzice musieli wyjechać w pilnej sprawie, a mnie zostawili tutaj. W sumie cieszę się, że zostałam. Wizja przeprowadzenia się na drugi koniec świata nie bardzo mnie satysfakcjonowała. Ciocia już przed moim wyjazdem zapisała mnie do liceum Słodki Amoris. Dziwna nazwa, prawda? Też tak uważam. Ale mam nadzieję, że będzie ciekawie!"
Historia siedemnastoletniej dziewczyny, która zaczyna swoje życie od początku, w nowym miejscu, szkole. Wydawać by się mogło, że jej życie jest bajką. Czy aby na pewno? Czy ludzie, których pozna, sprawią, że będzie szczęśliwa, czy zupełnie odwrotnie?
Autorka: Elena

Historia o tym jak marzenia obracają się w ruinę z nieznanych przyczyn, prestiżowa szkoła w której niemalże wszystko jest idealne. Jednakże wszystko powoli zaczyna zapadać się w ruinę, rozwiązanie zagadki jest tylko jedno.
Autorka: Black Mer

Obserwatorzy